درد شعر و شاعری
نویسنده : kbb - ساعت 22:16 روز دو شنبه 29 فروردين 1390برچسب:,

 

 

 

درون سینه آهی سرد دارم

 

رخی پژمرده رنگی زرد دارم

 

ندانم عاشقم؟ مستم؟ چه هستم؟

 

همی دانم دلی پر درد دارم

 

 

فریدون مشیری

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت7:48---30 فروردين 1390

سلاااااااااااااام.مرسی از این که به وبم سر زدی.وب شمام خیلی خوکشله.چه شعرای قشنگی گذاشتی.خوشم اومد.بازم میام.بووووووووووس.
پاسخ: اختیار دارید

خوشحال شدم سر زدم و خوشحال میشم سر بزنید

قدمتون رو چیشام



کلاه خاکی
ساعت6:02---30 فروردين 1390
سلام

متشکر که به این سرعت به من سر زدی

ضمنا از شعر قشنگی که نوشتی برام یه دنیا ممنونم

باز سر بزن به من

موفق باشیدپاسخ: خواهش میکنم وبتون خیلی جالب بود بازم منتظرتون هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: